Tuesday 26 December 2017

Opcja binarna 5 minutowy


Moje nazwisko John Campbell (SaneFX, Rich Lazy Trader, itp.) I 5 minut to pierwszy system, jaki kiedykolwiek opublikowałem, który uczy handlu z wykorzystaniem własnego zdrowego rozsądku i umiejętności - bez polegania na żadnych wskaźnikach, aby wiedzieć kiedy handlować. Jako taki oferuje ponadczasowe umiejętności, które można wykorzystać do zarabiania pieniędzy bez względu na warunki rynkowe i na czas nieokreślony w przyszłości. Kiedy nauczysz się zasad, będziesz zdumiony, jak oczywiste i proste jest to - a jednak niezwykle opłacalne. Poniżej można zobaczyć 660 czystych transakcji na zysku 100 opcji w ciągu zaledwie kilku minut. Zwróć uwagę, że zwycięzcy mieli duży zysk, ale przegrani zawiedli zaledwie o kilka pipsów. System nigdy nie przestanie działać, ponieważ wybiera odpowiednie warunki do handlu i warunki te zawsze będą istniały. Jako punkt zainteresowania, zdeponowałem 1,000 w 24Option w poniedziałek i do czwartku noc zamieniłem go na 2000 przy użyciu tego systemu kilka godzin dziennie. Korzysta z nowych 300-sekundowych opcji z 24Options lub Options Fair. Nieprzyjemna prawda jest taka, że ​​żaden mechaniczny system handlu działający na mniej niż dziennych lub ewentualnie 4-godzinnych wykresach naprawdę działa (bez doświadczenia i stosowania dyskrecji). Pomysł, że może działać na 60 sekund handlu, jest szalony, ponieważ po prostu handlujesz losowymi wahaniami, a nie rzeczywistym kierunkiem. Takie systemy są sprzedawane, ponieważ sprzedawca ma umowę partnerską z brokerem na udział w zyskach - a zyski powstają tylko wtedy, gdy przegrasz. Dlatego warto sprzedawać systemy zaprojektowane do opróżniania konta. Nie mam umowy dotyczącej udziału w zyskach z 24Options lub Markets World, ale otrzymuję stałą prowizję po złożeniu depozytu, więc chcę, żebyś wygrał. To dlatego mogę sprzedać to za jedyny symbol 20.00. Musisz mieć z nimi konto, ponieważ mają nowe 300-sekundowe opcje - innymi słowy, zawsze działają dokładnie przez pięć minut, a nie w ustalonych godzinach. 5 minut transakcji nie używa żadnych wskaźników. Przewodnik zawiera pełne instrukcje dotyczące identyfikacji okresów zwłoki w handlu i wykorzystania ograniczonego zakresu ruchu. To dokładnie te 39drogowe ruchy39 zabijają normalny handel, ponieważ nie ma jasnego kierunku, ale je kochamy. Nauczysz się ruchów na mapach i będziesz mógł handlować używając zdrowego rozsądku zamiast polegać na pewnym podejrzanym wskaźniku, który działa tylko w określonych warunkach. Z opcjami musimy mieć tylko jedną dziesiątą pipsa, aby móc w pełni wykorzystać 39-cio procentową cenę - zazwyczaj 75-procentowy zysk. Jest to bardzo prosty system odpowiedni dla początkujących, ale doświadczeni handlowcy docenią jego łatwą skuteczność. Może być używany w dowolnej strefie czasowej i na 20 parach walutowych, ropa naftowa, złoto, srebro, akcje, Dow i Nasdaq. 250 minimalnego kapitału, ale 500 jest zalecane do handlu 50 opcji i 1000 może zapewnić dochód z życia. Regularnie wymieniam to sam. Wymieniamy warunki, których nienawidzą inni handlowcy. Jestem zawsze dostępny do wsparcia w ramach JohnOrionZen5 Strategia transakcyjna minutowego Najlepsze strategie binarne dla dużych graczy Strategia dla początkujących SZYBKIE INFORMACJE: Opcje binarne 5 Strategia transakcyjna minut jest jedną z najlepszych i najprostszych strategii handlowych o wysokiej częstotliwości w obrocie opcjami binarnymi. Darmowy wzmacniacz łatwy do nauczenia dla początkujących Wprowadzenie do 5 minutowej strategii handlowej 5 minutowa strategia handlowa jest świetną strategią wprowadzającą do rozpoczęcia handlu opcjami binarnymi za pomocą analizy technicznej. Pozwoli to początkującemu przedsiębiorcy nauczyć się, jak korzystać z podstawowych wskaźników technicznych i jednocześnie osiągać zyski od samego początku. Ponieważ podstawowa analiza odbywa się na wykresach 1-minutowych, a transakcje są wykonywane w ciągu 5 minut, system pozwala na wykonanie dużej liczby transakcji w jednej sesji giełdowej. Podstawową ideą tej strategii jest wprowadzenie pozycji na poziomach oporu, w których spodziewane są krótkoterminowe odwrócenia. Można to uznać za strategię opcji binarnych o wysokiej częstotliwości. Po zrozumieniu podstawowych pojęć strategia może być modyfikowana i może być przedmiotem handlu w wyższych ramach czasowych (na przykład wykres 5-minutowy z 10-20 minutami wygasania) w celu uzyskania wyższych zwrotów pieniędzy i mniejszego hałasu (to jest stała czynnik na wykresach 1-minutowych), a tym samym mniejsze ryzyko. Dodatkowe wskaźniki można wykorzystać do uzyskania jeszcze dokładniejszych pozycji wejścia, a nawet wyższego wskaźnika wygranych transakcji. Podstawy 5-minutowej strategii handlowej - jest niezwykle prosta i łatwa do zrozumienia dla początkujących, - pozwala początkującym nauczyć się handlować z analizą techniczną, - jest przeznaczona do handlu walutami (forex) z opcjami binarnymi, - zapewnia wyjątkowo dobre wyniki z średnia z 72 zwycięskich transakcji, - wykorzystuje tylko kilka bardzo prostych zestawów zasad, - umożliwia traderowi zrobienie do 20 transakcji na jednej parze walutowej w jeden dzień, - może być przedmiotem obrotu przy minimalnym ryzyku, inwestując tę ​​samą kwotę pieniędzy do każdego handlu, - można handlować umiarkowanym ryzykiem za pomocą skali martyngałowej (w przypadku nieco wyższego początkowego salda rachunku). Przykład: 5-minutowa skuteczność strategii na rosnącym rynku QUICK INFO: Jeden z najlepiej sprawdzonych wiodących brokerów opcji binarnych. Przyjazna dla użytkownika platforma, mnóstwo opcji zysku, doskonałe bonusy i wysokie stopy zwrotu wszystkich opłacalnych opcji. Dwie mobilne aplikacje do handlu są dostępne na urządzenia iPhone i Android. Najlepsze wsparcie dla początkujących handlowców. Doskonałe ogólne cechy platformy. Obszerna lista zasobów. Wysokie wypłaty. Bezpieczeństwo i ochrona. CySec UE regulowany broker KROK 7 - Dowiedz się więcej o wskaźnikach analizy technicznej używanych w tej prostej strategii Aby znaleźć więcej możliwości dalszego rozwoju tej strategii handlowej, możesz obejrzeć na stronie Binary Options Indicators Videos. W ten sposób nauczysz się korzystać z podstawowych wskaźników analizy technicznej freestockcharts, które można efektywnie łączyć z 5-minutową strategią handlową.1 minuta (60 sekund) Opcje binarne Strategia: 14 z 18 zwycięstw Zwykle nie handluję 1 - minute opcje przede wszystkim dlatego, że wypłata jest stosunkowo niska (70). Ponadto, trudniej jest być tak dokładnym w przypadku tych transakcji, jak 15-minutowe transakcje, ze względu na nieodłączny poziom hałasu na wykresie jednominutowym, w mojej opinii. Innymi słowy, handlując 60-sekundowymi opcjami z 1-minutowego wykresu, masz do czynienia z bardzo małą ilością danych o cenach zawartych w każdym świeczniku, a jedna minuta akcji cenowej jest względnie nieistotna w wielkim układzie rzeczy. To powiedziawszy, uważam, że w pełni możliwe jest podejmowanie rozsądnych decyzji handlowych dotyczących tego, co może się stać z ruchem cen w następnej minucie. Podstawowa strategia 60 sekund Moja podstawowa strategia dotycząca 60-sekundowych opcji wygląda następująco: 1. Znajdź poziomy wsparcia i oporu na rynku, na którym można uzyskać krótkoterminowe odbicia. Punkty obrotu i poziomy zniesienia Fibonacciego mogą być szczególnie użyteczne, tak jak są w innych ramach czasowych podczas handlu instrumentami długoterminowymi. 2. Przyjmuj ustawienia handlowe po pierwszym dotknięciu poziomu. Kiedy masz na rynku instrumenty, które mają wysoki poziom hałasu związany z ewentualnym wynikiem handlu (np. 60-sekundowe opcje), uważam, że obrót o wyższej wartości może faktycznie przynieść korzyść. Dla tych, którzy nie są zaznajomieni ze sposobem, w jaki normalnie wymieniam 15-minutowe expiries z 5-minutowego wykresu, zwykle szukam początkowego odrzucenia poziomu cen, który już zaznaczyłem przed czasem. Jeśli odrzuci ten poziom, pomoże to w dalszym potwierdzeniu solidności poziomu cen, a ja postaram się zająć kolejnym dotknięciem. Oczekuje się, że doprowadzi to do mniejszej liczby transakcji podejmowanych w zamian za ustawienia o wyższej dokładności. 60 drugich transakcji prowadzi do zwiększenia wolumenu handlu Ale skoro nieodłączny hałas w każdym 60-sekundowym handlu jest na tyle duży, że początkowo wydaje mi się, że obrót w większej ilości może przynieść korzyści, ponieważ pomaga wyrównać fluktuacje dokładności przy obrocie takimi krótkoterminowymi instrumentami. Aby zapewnić analogię do baseballu, hitter, który zwykle utrzymuje średnią mrugnięcia o .300 (tzn. Robi to na bazie z trafieniem na trzy z dziesięciu at-nietoperzy) może przejść przez dziesięć odcinków gry, w której tylko uderza. 100. Z drugiej strony, w tej samej odległości mógłby trafić .450. Ale w ciągu 100-sezonowego sezonu oczekiwano, że przy wystarczającej liczbie nietoperzy jego dokładny poziom umiejętności w odniesieniu do uderzenia zostanie dokładnie ujawniony. To regresja do średniego rodzaju koncepcji. W związku z tym, jeśli handlujesz 60-sekundowymi opcjami i bierzesz tylko 1-2 transakcje w 4-godzinnej sesji (tj. Jesteś super konserwatywny), to prawdopodobnie będziesz czekał bardzo długo przed twoim prawdziwym poziomem umiejętności w tym formularzu handlu zwróciło twoją uwagę. Być może nie masz nawet skutecznego strategicznego podejścia do opcji jednominutowych, a byłoby niefortunnie, gdybyś przeszedł miesiąc handlując tym instrumentem, zanim zaczniesz zdawać sobie sprawę, że to jest w przypadku, gdy twoja krzywa zysku (lub procent ITM) zaczyna się pojawiać. weź odpowiedni kształt. To powiedziawszy, nie przejmuj się, przyjmując ustawienia, które tak naprawdę tam nie istnieją. That8217 jest o wiele gorszy niż nawet wybór handlu. 3. Don8217t ślepo wymienia wszystkie dotyki wsparcia i oporu. Kontynuuj rozważanie działań związanych z ceną (np. Typów świecowych i formacji), kierunku trendów, tempa i tego rodzaju rzeczy, które towarzyszą osobistemu kontaktowi z rynkami, którymi się interesujesz, i ciągłym doskonaleniem edukacji handlowej. Ale bez dalszych ceregieli, pokażę wam wszystkie moje 60-sekundowe transakcje od poniedziałku i ja, w jaki sposób wprowadzam wszystkie powyższe w życie. Aby uniknąć nieporozumień, krótko opiszę każdą transakcję zgodnie z numerem przypisanym do niej na poniższych zrzutach ekranu. Historia handlu za pomocą 1 minuty Wygaśnięcie 1: 1,32817 było wysokie rano i utworzyło obszar oporu. Podczas pierwszego ponownego dotknięcia 1.32817 wziąłem opcję put na świecę 1:54. Ten handel wygrał. 2: Podobny do pierwszego handlu wziąłem opcję put na ponowne dotknięcie 1.32817. Ten handel również wygrał. 3: Trzecie ustawienie opcji na 1.32817. Ten handel stracił, ponieważ cena przekroczyła mój poziom i utworzyła nowy dzienny szczyt. 4: Cena obniżyła się do 1,32715, a następnie spadła do 1.32761. Wziąłem opcję kupna na ponowne dotknięcie 1.32715 i ten handel wygrał. 5: Zasadniczo ten sam handel, co poprzedni. Cena utrzymywała się całkiem dobrze na poziomie 1,32715, więc wziąłem kolejną opcję kupna i wygrałem ten handel. Na świecy o wartości 2:26 cena ponownie wzrosła do poziomu oporu 1,32761. Przy normalnym posunięciu, wybrałbym opcję put, ale moment był silny na świecy 2:26 (prawie sześć pipsów), więc uniknąłem handlu. 6: Kilka opcji put prawie ustawionych na poziomie 1.32761, ale żaden nie zmaterializował się na tym poziomie. Więc moja kolejna transakcja była kolejną opcją kupna w pobliżu miejsca, w którym skorzystałem z opcji kupna podczas poprzednich dwóch transakcji. Jednakże, ponieważ wcześniej 1.32715 zostało nieznacznie naruszone, postanowiłem zamiast tego wybrać opcję połączenia na 1,32710. Czułem, że jest to bezpieczniejszy ruch, ponieważ tylko pół-pipa może mieć kluczowe znaczenie dla ustalenia, czy handel 60-sekundowy jest wygrany, czy przegrany. Ten handel wygrał. 7: Wstaw opcję z powrotem na poziomie oporu 1.32761. Ten handel wygrał. 8: Opcja połączenia w dół na 1.32710 (gdzie 6 zostało zrobione). Ten handel wygrał. Jednak w minutę po tym, jak handel ten wygasł w pieniądzu, rynek przebił poniżej 1,32710 i unowocześnił się na poziomie 1,32655. 9: Ten handel był opcją put na 1,32710, przy użyciu koncepcji, że stare wsparcie może przekształcić się w nowy opór. Niemniej jednak ten handel nie wygrał, ponieważ cena nadal wracała do poprzedniego zakresu handlowego. 10: Zdecydowałem się wziąć opcję put na dotyk za 1,32817, na którym dokonałem pierwszych transakcji tego dnia. Ta wymiana może wydawać się początkowo nieco zastanawiająca, biorąc pod uwagę, że nowy szczyt dnia został ustalony i ta dynamika była wyższa. Ale po prostu obserwując świecę wydawało się, że cena może trochę spaść. Zmierzała również do obszaru świeżego oporu, więc kiedy uderzyła 1.32817, wziąłem opcję put i handel się skończył. 11: Kolejna opcja put na 1.32817. Ten handel wygrał. 12: Dla tego handlu, najwyższy dzień początkowo wykonany na świecy 2:13 wszedł do gry 1.32839. Zamierzałem wziąć opcję put na tym poziomie przy świecy 3:22, ale cena szybko się skończyła i została zamknięta. A potem przez około 10-15 sekund, moja cena była opóźniona, a do czasu odzyskania połączenia była ponad pip powyżej mojego zamierzonego wejścia. Więc cieszę się, że straciłem ten handel, ponieważ to on przegrał. Ostatecznie skorzystałem z poziomu 1.32839 dla opcji kupna, biorąc pod uwagę, że poprzedni opór może zmienić się w nowe wsparcie. Ten handel wygrał. 13: 1.32892 było obecnie najwyższe na dzień i utworzyło ostatnio opór. Wziąłem opcję put na dotyk poziomu. Ten handel wygrał. 14: Podobnie jak w przypadku 12, ponownie użyłem 1.32839 jako wsparcia, co przyniosło zwycięstwo. 15: Po raz kolejny użyłem aktualnego dziennego maksimum 1,32892 jako poziomu oporu, który pozwolił mi wybrać opcję put. Ale cena została przerwana, a handel stracił. 16: Minęło kolejne piętnaście minut, zanim udało mi się zająć inną konfiguracją handlu. Tym razem użyłem 1.32892 jako poziomu wsparcia (stary opór zmienia się w nowe wsparcie), aby skorzystać z opcji połączenia. Ten handel był prawdopodobnie moją ulubioną sceną dnia i był wspierany przez fakt, że trend się wzrósł. Okazało się, że jest zwycięzcą. 17: Dla opcji put w tym momencie, miałem oko w kierunku 1.32983 (nowy high na dzień), ale cena skonsolidowana dwukrotnie na poziomie 1,32971 tworząc linię oporu. Więc zdecydowałem się wziąć opcję put za dotknięciem 1,32971 na świecy 4:28. Ten handel okazał się być miłym zwycięzcą czterech pipsów. 18: Mój ostatni zawód to opcja call z powrotem na 1.32839, gdzie wziąłem te same ustawienia na 12 i 14. To był kolejny dobry zwycięzca czterech rund. Potem czekałem, aż pojawi się cena i zobaczę, czy 1.32892 będzie działał jako opór, ale nigdy się nie dotknął. Ponadto czułem się nieco zmęczony tym punktem i postanowiłem nazwać go rzuceniem na cały dzień. Wnioski dotyczące tej strategii Ogólnie rzecz biorąc, zrobiłem całkiem nieźle, ponieważ mój pierwszy dzień handlowałem 60-sekundowymi opcjami, idąc 1418 ITM. Generalnie jednak wierzę w moją strategię przewidywania przyszłego kierunku na rynku z rozsądnym poziomem dokładności oraz moją zdolnością zastosowania go do dowolnego rynku lub ram czasowych. Podobał mi się też bawiąc się z 1-minutowymi opcjami, ponieważ było to nowe doświadczenie i na pewno rozważałbym dodanie do mojego reżimu kolejnych 60-sekundowych dni opcji w przyszłości. Gdzie handluję

No comments:

Post a Comment